Feedback of klacht?

 
 

Heb je een suggestie?

Heb je een idee om de werking van het wijkgezondheidscentrum te verbeteren? Laat het ons weten via het onthaal. Zij geven jouw suggesties door aan de coördinator. Of vul het onderstaande formulier in.

Wil je een probleem melden of heb je een klacht?

We vragen je om een klacht of probleem eerst met de zorgverlener te bespreken. Hij of zij kan je probleem of klacht beluisteren: misschien gaat het over een misverstand dat opgelost of rechtgezet kan worden.

Klachtenprocedure

Als het niet lukt om je probleem op te lossen met de zorgverlener, dan kan je je klacht ook op dit klachtenformulier (.pdf) noteren. Je kan dit formulier ook verkrijgen aan het onthaal. Geef het ingevulde formulier aan een onthaalmedewerker die jouw klacht aan de coördinator, Jo Jespers, bezorgt.

Het wijkgezondheidscentrum verbindt zich ertoe om zo snel mogelijk een gepaste oplossing voor jouw klacht te zoeken en om jou hierover te informeren.